Ändrade planer.

Jag skulle ägnat mig åt träning på gymmet idag hade jag tänkt. Brukar vara tomt på folk och trevligt där, om söndagarna. Dock blev det ändrade planer. Cyklade till K istället för att "hjälpa henne välja tapeter" (Social träning kanske åxå är bra? ;) ). Slutade mest i att jag ratade hennes förslag och hon ratade mina, så vi la ner det ganska snabbt. Hon får ta vilka hon vill eftersom det är hennes kök! ;)


Nu ska jag faktiskt ta en powernap... hade ju tänkt göra det för sådär en 7 timmar sen... men det blev ändrade planer angående det åxå. Riktigt, riktigt seg är jag efter 4 timmars sömn på jobbet. Blev bland annat väckt kl. 4:00 eftersom vissa av våra brukare uppskattar att sjunga reklam-jinglar högt om natten.... Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0