En ny människa!

Ah! Just hemkommen från Friskhuset. Efter mycket knådande, slitande, kotknäckande, strechande och en gnutta laserterapi så känner jag mig som en ny människa! Visste inte att man kunde vara såhär avslappnad i nacke och axlar! ;) Inte att man kunde få igång blodcirkulationen så mycket heller. ;)

Det var inte någon utbuktning på diskerna som orsakade mitt ryggont, utan helt vanliga överspända muskler. :P Lite mer streching efter träningen rekommenderades, visst :P

Sitter nu och äter fläskfilegryta och har tvättstugan. Helst av allt skulle jag vilja ta en powernap! :O 

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Ja, de brukar ju kännas väldigt skönt efteråt och känner att jag också skulle behöva en sådan knådning ;) Drick mycket vatten...det brukar de säga till mig när jag har varit på massage.

2010-08-18 @ 15:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0