En trött dag...

Det är höst utanför mitt fönster, men det gör inget. :) Jag gillar hösten. Ta på sig de fluffigaste tofflorna man har och krypa upp i soffan med en filt. Tyvärr har mina snälla små katter hårat ner precis varenda filt jag äger, så de är inte så mysiga att krypa upp med. :/ Nästa gång jag skaffar en katt ska den bannemig vara hårlös!!

Har just intagit en riktigt trevlig middag bestående av köttfärslimpa och hasselbackschampinjoner. Nom nom!! Nu blir det att fortsätta lyssna på ljudbok. Började med Twilight-serien, och är helt fast!! :O Brukar inte gilla överhypade serier annars...


Kommentarer
Postat av: Therese

Sa ju att twilligt blir beroende trots mkt skeptis innan ;-)

2010-08-03 @ 15:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0