Ensam...

Vad skönt det är att vara ensam en stund. Har haft någon eller några i min närhet under hela min semester, och jag tror att detta är första gången jag faktiskt är ensam. :)
Jag har ägnat kvällen åt att grädda kokosvåfflor samt göra crepes med champinjonfyllning. Mums!!



Blev tyvärr igen diskmaskin idag, eftersom de inte hade några hemma av den sorten vi ville ha. :( Förhoppningsvis får vi hem en till nästa vecka! :)

Gjorde även en supergod LCHF-tacopaj förut! Rekommenderas varmt!



Har just klickat hem lite saker från LCHF butiken. Bland annat lite spännande ekologiska aromer till att smaksätta bubbelvatten osv... mandelmjöl (har aldrig testat att baka på det) samt ekologisk BBQ-krydda och tacokrydda!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Det ser väldigt gott ut.

Dessutom så saknar jag er, tomt å tyst nu igen å jag som hade vant mej med att ha folk omkring mej men det var ganska ovant i början. Hihiii.......

2010-08-07 @ 01:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0