Kvällens efterfest slutade som vanligt vi...

Kvällens efterfest slutade som vanligt vid ån. Kallt, men simmade några längder som sig bör. Jag gillar " gratis motion". Nu har jag feber och halsont! Grattis Miah!! Men jag behöver vara sjuk. Det är över 2 år sen jag var förkyld senast och bara kunde skita i allt! För övrigt bjöd kvällen/ natten på mycket konstigheter. Folk som slåss för att det är kul, och folk som slåss på "riktigt", helt oprovocerat för att ordförådet inte räcker till. Stulna kläder och skor. Ankskit. Bristande självkänsla och tyck-synd-om-mig-syndrom... Listan kan göras lång. Ouff. Eftersom jag inte alls hade någon längtan efter bli lika asplakat som alla andra, kanske jag borde ha åkt hem redan vid midnatt? Men... Nu blev det inte så. Folks Ågren imorgon är deras problem. :P Nä... Ett kokt ägg eller två såhär på morgonkvisten gör nog gott. Så går det bli! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0