Nattblogg

Sådär, då damp mannen hem också, hel och ren och nästan vid sina sinnens fulla bruk! :)
Jag har haft en hemmakväll alldeles för mig själv och med en påse godis. Tänkte att det inte fanns någon anledning att inte synda idag :P Gott var det men nu mår jag inget vidare alls. :O Mår illa och känner mig helt uppsvälld... Stackars min kropp som fått en sockershock :P Imorgon blir det GI-noll igen :)

Vi har just diskuterat en gemensam bekant här och dennes skapliga alkoholmissbruk. Där är det inget konstigt att däcka lite varsom lite närsom och praktiskt taget ta sig för vad som helst och det är alltid berättigat och helt OK (som ett litet exempel, bara. Finns oändligt med exempel). Klockrent fall av "Det är inte jag som har problem med alkohol, det är alkoholen som har problem med mig". Oj, vilket liv. Jag är inte avundsjuk direkt. Tragiskt är det iaf.

Imorgon blir det en laga-mat-söndag igen! Hade lyckats med bragden att glömma dörren till frysen öppen här om natten så all min mat och matlådor var bara att slänga! Buhu!! Sånt där kan reta ihjäl mig!! Usch! 

Nähä... ni har visst både C och katten somnat här, och jag funderar på något liknande. Over and out!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Nej...vad synd med all mat...varför var du tvungen att slänga allt???

2010-08-29 @ 09:40:29
URL: http://shaggkvist.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0