Semestern är slut...

Oj, just det ja! Jag hade ju en blogg! :P

Idag började jag jobba igen. Trots tjat, tjat, tjat redan innan semestern var slut, så kändes det bra att vara tillbaka. Jag har ju mindre än 2 månader kvar (51 dagar för att vara exakt, och 12 jourer... hihi), så det känns inte alls tungt längre. Jag ser fram emot mitt nya jobb! På torsdag ska vi skriva pappren. :)

Ryggen totaldog dock idag efter att ha haft 3 städ och 2 handlingar på jobbet. :/ Bokade en tid hos kotknackar'n/massören... inte en dag för tidigt, egentligen. Han kunde inte förrens nästa onsdag... men C går hos honom och han ska vara riktigt bra. Så jag får hålla ut och hålla mig lugn. Haha, som om jag skulle kunna hålla mig lugn. ;) Inser dock att det nog inte blir nått gym innan jag varit där. :(

Lyckades klämma in en tid hos optikern idag också, på förmiddagen. Synen hade försämrats en smula, men de trodde inte att det var det som orsakade huvudvärken. Nåväl, då har vi uteslutit en grej iaf. :) Och ett par nya fina glasögon fick jag ju åxå. :) Eller, fick och fick... :/

Nä... nu gör jag kväller. Imorrn är jag ledig! :D Snacka om mjukstart! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0