Atjoo!


Usch... fryser, snuvig, ont i halsen och trött som 17. Jag vill INTE bli sjuk nu! :( Är lixom inte läge för det, känner jag. I början av nästa vecka skulle det passa mycket bättre!!

Lyckades iaf få till en liten mellandagsrea-shopping idag, även om jag inte hittade mycket skoj. 2 parfymer, en luvtröja och en ny gymväska fick följa med mig hem. Passade även på att byta lite kläder jag fått i julklapp till rätt storlek, samt äntligen lämna in min klocka för att korta av några länkar. (Var ju bara ett år sen jag köpte den, hehe) Passade även på att justera armbandet till klockan jag fick av C i julklapp. :)

Gick förbi min optiker och kom på att jag hade mina glasögon på näsan idag för ovanlighetens skull, och de behövde ju också fixas till. Så nu sitter även de som de ska! :)

Nu sitter jag här med en snarkande katt bredvid mig och gör mitt bästa för att hålla mig vaken. Jobbar mitt näst sista nattpass imorrn, så jag hade hoppats att kunna sova lite på dan imorrn... även om jag har 1000 andra saker att göra som jag skjutit upp allt för länge. Näväl... får göra det någon annan gång. :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0