En riktigt seg dag...

Jag kom ju inte hem förrens vid 5-snåret imorse efter att ha varit en kort sväng på krogen och sen följde med de andra och badade vid Johannelundsbadet (IGEN!! Argh!) så dagen idag har präglats av sömnbrist. :P

Dock har jag fått en hel del matlådor gjorda! Det är så himla roligt att laga mat :D Idag blev det en laddning tacogratäng samt köttbullar med blomkålsmos. Namnam! :) Jag tror jag ska fortsätta matlagningen imorrn med något annat spännande... kikar runt lite på kolhydrater.ifokus.se... :)


Annars då? Grannens äckliga ouppfostrade små kryp till barn gör sitt bästa för att driva mig till vansinne. Hade det varit mina barn som står mitt på gården och bara vrålat "MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMA!!!" (som då befinner sig inomhus med balkongen åt motsatta hållet) ungefär 455093508275 gånger om dagen  så hade jag skämts ihjäl. Usch!!! Ibland hatar jag verkligen barn!!!


Kommentarer
Postat av: AnneliH

Ja, andras barn....sina egna barn känner man och älskar hur de än beter sig....fast oftast är det inte barnens fel att de är som de är...de gör ju bara som de vuxna ...och inte som de säger. Kram

2010-07-23 @ 10:28:46
Postat av: Anonym

Herregud.. Så gör barnen i lägenheten under oss också.. Jag fattar inte!! Hade det vart mina ungar hade jag sett till att dom KOM UPP om dom ville nåt! Men nej nu får vi andra lyssna på "MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM" var 5e minut. SUCK!

2010-07-25 @ 19:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0