Full rulle...

Har spenderat förmiddagen nere i tvättstugan, jag fattar inte hur mycket tvätt man genererar på sjukt kort tid!! :O

Nu väntar jag på en kattmatsleverans från fodebilen.se och sen bär det av till Federal Piercing för att köpa nya "räkor" (töjsmycke) eftersom den ena försvann under simturen i onsdagsmorse :P Jag funderar även på att köpa tunnlar så jag kan ha mina stora ringar... det var länge sen...
Har även funderingar på att göra ett gäng Dermals... riktigt sugen nu på att göra nått nytt då det är över ett år sen jag gjorde min senaste piercing (meduzan). Och spontan-piercingar brukar ju vra de bästa!! :D

Måste hinna med en sväng till C's mormor för att lämna nyckeln (hon ska vara kattvakt under vår Ölandsvistelse), besöka bolaget, hämta ut paket samt göra mig i ordning och vara hos A till kl. 18:00 för grillning!! :O Jag känner mig en smula stressad!! :S

Kommentarer
Postat av: AnneliH

du kanske har den här länken redan



http://www.bodyjewelry.se/tjsmycken-c-41.html

2010-07-23 @ 14:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0