Hoppsan!

Jag är lite treasig idag. Hade tänkt ta det jättejättelugnt igår på grillfesten och utgången men det gick ju såklart käpprätt åt helskotta... :/
Idag har jag en bula som en tennisboll i bakhuvudet samt ett totalkvaddat knä. Suck. Men jägarns vad kul jag hadde!! Efterfesten och de där sista 4 shotsen klockan 5 på morgonen var kanske lite onödiga, såhär i efterhand? Somnade gott gjorde jag tydligen med :P  

Fast å andra sidan har det ju spöregnat hela dagen så man hade ju inte gjort något vettigt iaf ;)

Imorrn far vi till Öland för en veckas Rehab. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Nähä du, här blir det inget rehab....det hade jag tänkt att jag skulle få. :P

2010-07-24 @ 23:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0