Sista arbetsdagen innan semestern. Yay!

Sitter just i skrivande stund och intar mitt morgonkaffe. Varit ute med doggen i ca en timma, och det är riktigt varmt ute! Inser att det idag är sista arbetspasset inför semestern och det känns bra. :) Nog för att jag tycker om mina rutiner, men jag är sjukt omotiverad till jobbet nu.

Just det... min lilla "hemlis" ja. Inget hemligt egentligen, jag gillar bara att vara lite dramaqueen inför alla mina... 3 läsare. ;) Jag ska på intervju för ett nytt jobb den 2:e, helt enkelt. Intervjun är väl mest bara därför att, för jag känner ju både chefen, samordnaren och har jobbat förut på det stället där tjänsten ligger. Det blir alltså nattarbete till hösten om allt går som jag vill. Min chef är tystlåten när jag frågar hur stora förväntningar jag ska ha att tjänsten blir min, men eftersom hon frågat om jag vill timvika dag på det nya stället och även på mitt nuvarande ställe, så vill jag gärna tro att det går som jag vill. :) Hurra.

Så... man kanske skulle samla ihop sig och bege sig bortåt "bygget" då... Uh... ju närmre semestern man är desto mindre motiverad blir man. Jag hade helst av allt velat guppa omkring i Roxen idag på en luftmadrass. Eller Vättern. M-hm. 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas,hoppas det blir som du vill!

Ja, du/ni är så välkomna till att bada här vid Vätterns strand...det var väldigt skönt..kom just därifrån.

2010-07-15 @ 14:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0