Söndag igen.

Oj vad den här helgen gick fort... inte konstigt kanske med tanke på att jag bara fick en heldag ledigt. :( Jag hoppas att jag får in nån vik till nästa helg för då tänker f*n inte jag jobba. Annars idkar jag "lördag-och-fint-väder-febern" kanske? ;)

Igår efter jobbet och en liten powernap så begav vi oss iväg till Sandvik för lite sol och bad! Helt sjukt varmt på stranden och vattnet var riktigt behagligt det med! Lite färg fick man åxå - haha!! :)

Kvällen spenderades på M's gård för lite intag av vin med bubbelvatten (en fin kombo för att inte bli allt för på lyset, haha!) och senare en sittning på Mörners uteservering. :) (Hamnade ju förstås på Hamlet åxå, men uuuusch vilket ställe det är egentligen!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0