Tennis!!

Lite senare idag ska jag testa på Tennis hos A. Ska bli himla roligt. Jag har aldrig testat (inte ens i skolan, faktiskt) men det ser så himla roligt ut!! :)
Dock är jag, av nån mystisk anledning, riktigt riktigt dålig på sporter! :S Undrar vad det beror på?




Frågan är vad man ska hitta på fram tills dess? Jag är sugen på att åka och kolla på glas! Haha. Det är roligt att shoppa fina glas, faktiskt. :) Sen har jag råkat klanta sönder 90% av våra martiniglas, så en påfyllning vore på sin plats!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Vid travbanan i Mantorp där finns det glas att shoppa...det hade varit trevligt att ha med er i kväll till Vadstena på en fika ;)

2010-07-21 @ 11:21:02
Postat av: Mammi

Jag har spelat lite, lite Tennis i min ungdom....men det var jättejobbigt efteråt i handlederna. Oj vilken träningsvärk!!

2010-07-22 @ 02:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0