Ännu en bra dag!!

Idag har det varit ännu en sån där bra dag. Älskar när det är fullt upp!!
Började som sagt dagen med att sola och bada med K. Det var alltså årets första dopp! Riktigt kallt i vattnet till en början men med tanke på hur olidligt varmt det var på land så var det mer eller mindre nödvändigt att doppa sig i den där skitiga ån. :P Men enligt K. ska det iaf vara "godkänt" vatten där - vad nu det egentligen innebär. ;)

Lite senare på dan blev jag upphämtad av C med jänkarn och vi for in till stan för lite mat (jäkligt sen lunch?) Har kommit på att salladsbaren faktiskt kan erbjuda riktigt bra mat ur LCHF-synpunkt. :) Jag är glad! E mötte upp, och vi tog en liten shoppingrunda. Ett par kortkorta shorts, två par leggings, en BH, trosor, en kjol, ett gäng armband, och en maskara fick följa med mig hem. Säkert nått mer?? F*n vad jag älskar att shoppa!! :O

Nu blir det lite kokt ägg här, sen tänker jag nog gå och lägga mig. Trött och skallebangig efter en hel dag i solen!
Över och ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0