En bra dag!

Dagen idag började med några timmars jobb, sen ett kort möte med E för att få hälsa på hennes bebbe. Mycket söt liten tjej, men hon sov mest och var väldigt ointresserad av mig. ;)
Efter det mötte jag upp K för en cykeltur in till stan för en stunds shopping. Kom hem med massa bra grejer!



2 par skor, 4 basic-linnen, 2 par strumbyxor, strumpor, leggings, mjukisbyxor samt ett läppglans. 

Hann inte mycket mer än hem och byta om efter stadsturen så kom C och hämtade upp mig med jänkarn, för en liten tripp till Berg Slussar i det underbara vädret (även om jag måste klaga en liiiten smula på att det är liiite för varmt!) På hemvägen gjorde vi även ett stopp i Malmslätt för att säga hej till svärfar och kika på pool-bygget. 

Helt enkelt en mycket trevlig dag! 










Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad jag kan sakna de där småttingarna som man kan studera även när de sover...så häftigt minspel ;)

Kul när man hittar något på shopingrundan.

Vad härligt det ser ut!

Blev det något dopp i poolen?

2010-06-29 @ 09:59:32
Postat av: Mammi

Det ser härligt ut med vatten m.m.

Ser "ballerina-skor" sånna har jag slitit ut många par.

De är sköna och man snubblar inte så lätt i dom, men grannparet var snygga. =)

2010-06-30 @ 10:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0