Godkväll.

Har äntligen gått på jouren. Inte för att det är så himla kul kanske, men det var nog det bästa som hänt idag. ;)
Märkte att det är sommar, för övrigt. Tog visst med mig en "riktig" bok till jobbet istället för ljudboken. Det brukar betyda att det är sommar. ;)
.
Kommer ihåg förra året när jag åkte till Öland och kom på att jag inte hade en enda sketen pocket med mig! :O Katastrof! Jo, det finns ju en bokhandel på Öland åxå, men det blir oftast tråkiga böcker när man "stresshandlar". Men vill minnas att det avr en hel del bra jag hittade iaf? Nåväl (intresseklubben antecknar!)
.
.
Nä... bädda ner sig kanske? Händer det något roligt imorrn? Det ska ju bli bra väder!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0