Örk...

Jag tycker verkligen inte att det gick över styr i helgen (iaf inte för min egen del... hihi) men shit så TRÖTT jag är. Sammanlagt blev det runt en 10 öl vilket är en försvinnande liten mängd för att vara på en festival på 3 dagar.
Min kropp skriker verkligen efter en Detox (förmodligen mest på grund av de kollosala mängder skitmat jag tryckt i mig), och jag upptäckte nyss att alla sådana preparat är slut i mitt hus! :(
Beställde just en ny ranson av Holistics fantastiaska Detox-paket. Kan rekommenderas varmt!



Nästa helg är det midsommar. Jag tänker äta jordgubbar hela dan samt bada (även vid dåligt väder). Har svårt att tänka mig just nu tt jag ens skulle vilja ha en ½ midsommarsnaps. Usch. Helst skulle jag vilja gå i ide tills nästa sommar. :)

Kommentarer
Postat av: Mammi

Undrar bara om Tomatplantorna överlevde när ni var bortresta.....ni drack, men kanske inte dom. =D

2010-06-21 @ 21:44:55
Postat av: Litharion

De överlevde fint. Blommar gör dem åxå :)

2010-06-21 @ 22:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0