Vilken kanonhelg!! <3

Vilken underbar helg det här har varit! Känns som om man fått mycket gjort samt spenderat mycket tid åt nöjen. För att inte tala om den kanonsnygga brännan jag skaffade mig igår:
Haha... jag fattar inte att jag för varje år lyckas glömma bort att man inte kan gå runt i solen en hel dag utan att bränna sig! :P F*n så jag ser ut! *kli, kli* :P Får väl försöka jämna ut med lite solarium nån dag...
Kvällen igår spenderade vi som sig bör i parken vid Hawaiiöarna/slussarna. Riktigt trevligt väder och varmt i luften till långt in på natten! :) Idag är jag faktiskt riktigt seg, men jag tänkte ändå försöka få till både städ och tvätt här... och mat. Väldigt snart är det dax för kycklinggryta!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Nämen, guuuu så snygg solbränna...... Hoppas du har nåt riktigt fett att stryka på den!

2010-06-06 @ 23:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0