*gäsp*

Händer inte mycket här idag... jag tycks somna i soffan hela tiden. ;)
.
Borde leta mig ner till tvättstugan (kattfan har pissat i tvättkorgen!!! IGEN! Tack för den!) Jag borde dammsuga... för att inte tala om att torka golven! Borde packa lite (Åland imorrn FFS!) Borde spela lite Zelda på Wii't. Borde lösa världsproblem, eller klimatkrisen. Borde knyta livslånga vänskapsband eller jobba för fred på jorden...
.
Det jag främst INTE borde är att försätta mig i skumma situationer lite now and then. Men det är rätt kul. ;)
.
Nåväl... jag börjar väl med tvättstugan. Inspirerande... not.
.


Kommentarer
Postat av: Erui

2010-05-16 @ 14:45:17
Postat av: Erika

Kryssning imorn? Jag är precis tillbaka från Bandit-kryssning!

2010-05-16 @ 14:46:02
URL: http://frokeneocha.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0