Godeftermiddag...

Har varit iväg och jobbat en stund samt haft p-möte. Lika givande som alltid! (HAHA!) Blev dock beslutat att vi behåller gamla schemat (YAY!!) Tack så väldans! :)
.
Imorse åskade det IGEN! :O Vaknade nån gång vid 4-tiden i morse av att det blinkade så fasligt. :P Fattade nog inte riktigt vad det var förrns C klappade mig på huvudet. Då kopplade jag att det var fara på färde! ;) Haha, nävars. Det drog snabbt förbi, så jag kunde sova några timmar till. :P
Verkar bli en åsk-rik sommar detta? Bra med lite fobi-terapi kanske? ;)
Kollar man på kartorna verkar det bli mer dunder och brak lite senare i eftermiddag åxå... :S
.
.
Nu blir det lax och romsås till (sen) lunch på balkongen. Wunderbart väder idag! :D Termometern visar 23,9. Helt ok! :D
.
.
Gymmet sen ja... om det inte åskar. Då går jag fan inte ut! ;)

Kommentarer
Postat av: bohema

Jag älskar våra p-möten:) Det är underhållning i världsklass. För att inte tala om gruppsykologin och de enskilda individernas utveckling! Det går klart framåt sedan jag började där 2006!!1

2010-05-20 @ 23:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0