Lite seg...

Har varit en rätt bra dag idag. Inte en minut för tidigt.
Hade ett kort pass på jobbet. Lugnt. Blev lyssnad på. Kändes bra. Synd att inte alla fungerar som min kollega.
Eftermiddagen förgylldes av besök av M. och M. Välbehövligt med massa skratt och lite för mycket koffein. ;) Tack, mina vänner! :)
Kom faktiskt iväg till gymmet ikväll också, tillsammans med C. Förvånande, trodde inte det skulle inträffa. Ännu mer förvånande var att det faktiskt gick jäkligt bra! Mina muskler har äntligen fattat! Tjohoo. ;) Det blir till att bege sig ut i spåret snart för att testa lyckan där!
Klickat hem en ny mp3-spelare (känns lite old-school egentligen... på nått sätt?) och ett par nya lurar. Har lite sorg här, eftersom mina asbra (och för att inte säga assnygga Skullcandy's) har vikit hädan. :( En ny mp3-spelade behövde jag kanske inte... egentligen... men den hade bättre batteritid än min nuvarande. Så de så ;)
Och mer? Tog ett jobb-pass åt K på måndag vilket innebär att jag får åka till Åland. (Var det Åland förresten? En kryssning var det iaf!) Inte helt fel. Blev iom det av med min söndag-måndag jour. Trodde jag, ja! Finns det vikarier till det passet? Rätt gissat: NEJ! Jag orkar inte ens bli less... Haha!
Nåväl... Det regnar som f*n här. Lite höstkänsla sådär... tragiskt nog tycker jag det är lite mysigt. ;) En cigg på balkongen sen får det bli sängen. (HA! Som om... :P) Jobb imorrn 9:30. SOVMORGON!! :D
Över å ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0