Lördag kväll...

Ujuj... har inte gjort många knop idag. Kom inte i säng förrens halv 7 i morse!! :O Jag är fan för gammal för sånt här alltså! :O
.
Men lite "nytta" har jag iaf gjort. Nätshoppade lite på stadium och klickade hem korta löpartights, nya linnen, vristvikter samt ett bälte med vattenflaskor. Jag älskar att handla träningskläder :)
Märkte igår under löprundan att nya tights var nödvändigt, det var sjukt varmt med de långa alltså! :O
.
Idag har jag en sjuk träningsvärk... får se om jag orkar mig iväg imorrn på en runda? Ska iaf möta M. imorrn och gå och kolla på en lägenhet till henne. :)
.
'
*suck* Hela jag är full av myggbett sen gårdagens utevistelse. :S Tror aldrig jag varit såhär "uppäten". Håller på att klia ihjäl mig, minst sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0