FitLine


Som vanligt tog jag mig ett glas Activize runt 02:30 tillsammans med min nattmat. En stund senare kände jag mig jättekonstig och funderade på vad jag ätit som jag inte riktigt tålde eftersom jag blev jättevarm och kliade överallt. Kollade mig i spegeln och insåg att jag flashade för fullt (en effekt som kan komma av Activize) Aldrig hänt förut. Tur att man är ensam på jobbet för just nu ser jag ut som en tomat. :P



Syns kanske inte så bra på bilden eftersom kameran i min iPhone inte är den bästa... Men snacka om högröd! :P


Kommentarer
Postat av: AnneliH

Ja, fy! Inte kul att få allergiskreaktion. Har du några allergitabletter hemma? Typ mot pollen som finns på apoteket receptfritt...det kan hjälpa.

Hoppas det har gått över nu?

2010-11-02 @ 08:08:51
Postat av: Litharion

Alltså... Det var ju ingen allergi. Flashade ju bara från Activizer'n.

2010-11-02 @ 10:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0