Måndag...


Uscha, vilken seg måndag. Vaknade runt 13:00 (efter att ha haft "Ghost Hunter"-maraton inatt, vågade knappt gå och lägga mig efter det! Samma visa varje gång. :P ) Jag och katten gick väl inte upp förrens 15:30. ;) Vi låg och kollade på webb-tv med "Pensionärsdjävlar" och "Böda Camping". Här lever vi det glamourösa livet. Nävars, avskyr bara måndagar... väldigt mycket. 

Hade möte med La Boss tidigare ikväll. Beslutat att gå tillbaka till ex-jobbet... Blandade känslor gällande detta. Tyvärr funkar inte nattjobb för min del... fast det var väl väntat, kanske. Men en liten tillfällig livlina får vi väl se det som. En månads andrum är väl inte fy skam? Nåväl... har lite andra projekt på gång, så jag får väl hoppas att de ger utdelning. 

Äntligen finns det Shiratakinudlar lchfbutiken.se igen! Som jag väntat! Ska bli intressant att testa dem! Gå in och shoppa, vetja! Finns mycket trevligt där! :D

Nä... nu blir det en bit mat och soffläge. Hoppas den här dagen tar slut snart. Imorrn tar vi nya tag. Ledig är jag åxå. Helt klart värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0