Planera.

img_6807 (MMS)

Planera. En trevlig aktivitet tycker jag. :) Ägnar mig mycket åt matlagningsplanering, faktiskt. Jag älskar att laga mat! :D Iaf LCHF-mat... :) Imorrn blir det matlådetillverkning igen, och jag hade tänkt mig renskavsgryta samt fläskfilé i ädelostsås. Blir bra det! :) Tänkte även testa en modifierad variant av ostkakan jag gjorde igår... Den blev inte god alls, så jag hoppas mycket på det nya receptet. :) Tänkte även göra en stor sats 3-minuters bröd! Varit utan allt för länge! Tycker t.o.m det brödet är godare än vanligt bröd!  Nä, nu blir det en stunds ljudbokslyssning här. Orkar inte lyssna på sänggrannens snarkningar mer. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0