Så typiskt mig.


Har fått nys om en intressant grej. Och genast har jag skyhöga förväntningar! Vad det är låter jag vara osagt för tillfället. :)

Haft natt-möte ikväll, och det är väl egentligen inget att orda om. Hände inte så mycket, mer än genomgång av rutiner och liknande. Inte på långa vägar lika mycket drama som APT'na på ex-jobbet. ;)
Jag och M tänkte faktiskt medverka på mötet imorrn. :) For free förståss eftersom vi bara är vikarier, men ändå... great entertainment och stundom en gnutta intressant. Sen är det handledning också... men det får vi betald tid för iaf. ;)

Nähä... om man skulle ta å göra natt här? Sov alldeles för länge i eftermiddags (konstigt att man sover asbra när man gått av och egentligen behöver gå upp tidigare) så vi får väl se om jag lyckas sova något inatt. :P Tur att jag har min ljudbok :)

Natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0