Sååå trött...


Shit! Alla dessa nätter utan någon sömn att prata om börjar ta ut sin rätt. :O Jag är så grymt trött.

Drog iväg och red i förmiddags och blev såklart genomfrusen (tycks inte finnas någon form av kläder som kan hålla mig helt varm?) sen in till H och sätta sig framför en varm, trevlig brasa... inte det smartaste kanske... kände mig mer klubbad än en säl. Ut i kylan igen och ta mig hem. In i värmen och käka... klubbad säl x2!! :0

Måste, måste, MÅSTE hålla mig vaken hela kvällen för att kunna sova inatt! Jag orkar inte med en obetald vaken-natt till! :/

Uh... bara ett liiiiitet vil kankse... en kvart, eller så... *gäsp* Fast, å andra sidan: Fick en avi att min klädbeställning kommit. Orkar man gå och hämta dem på posten, tro??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0