Sällskap.


Himla trevligt sällskap här på jobbet inatt - Apocalpse Now Redux. :) En sådär lagom lång film som kan roa mig när det kommer lugna stunder. Dock är de inte så många, så det blir lixom ingen helhet i filmen. ;) Så kan det gå...

Är trött som fan inatt, eftersom det där med sömnen gick åt helskotta efter förra nattens pass. *gäsp* Hoppas på en klar förbättring lite senare idag, för ikväll är det natt-möte... Vore ju tråkigt om jag satt och somnade. ;)

Har även lyckats baka en sockerkaka (som f.ö. var det bästa jag visste på "socker-missbruks-tiden") utan att smaka en endaste liten bit! HAH! Sockerberoende - Up yours! Det luktar väldigt gott här i köket nu, och det kan jag definitivt leva med. ;)

Tvättmaskinen piper på mig, dax att göra lite nytta här kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0