Söndag natt...


Då sitter man på jobbet igen. Sista natten inför långledigheten. Gutt. ;) Dock har jag lite tider inbokade på ex-jobbet, så jag håller mig nog pysselsatt iaf. :)
Fick skjuts idag av gulliga kollegan på grann-gruppbostaden. Det uppskattar man verkligen :) Det har kommit hur mycket snö som helst ute - underbart! :D För min del får det gärna komma lika mycket till! :D

Imorrn ska jag och K gå på ett core-pass. Lite nervöst faktiskt, gruppträning är lite läskigt, men med K's (o)moraliska stöd ska det nog gå vägen! ;) Jag hoppas framöver få mod nog att gå på core-pass på mitt eget gym... ENSAM! :O Hoppas går ju alltid. ;) Men, som sagt, jag kommer förmodligen inte dö av det! ;)

Nä, nu ska jag baka! :) Bakar ju aldrig hemma eftersom jag inte äter socker (Stackars min sambo! ;)) Så där är himla trevligt att göra det på jobbet! Här går ju bakverken åt iaf! :P Gårnattens mjuka pepparkaka hade gått åt under dan, noterade jag. Måste ju vara ett hyffsat betyg iaf. :) Inatt blir det en enkel kladdkaka. Spexar till den med lite glasyr, såklart! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0