Suck...


Kom ingen buss förut ikväll när jag var inne i stan och påväg til jobbet! Så 250 pix (!!) och en taxiresa senare var jag iaf på plats! Suck... känner väl inte riktigt att det var något jag ville lägga pengar på, direkt. :/

Såg på Östgötatrafikens hemsida att man kan få ersättning för egna utlägg... så jag skickar in kvitto och blankett och hoppas på det bästa. Kanske får en återbetalning om sådär 3 år när de orkat behandla mitt ärende. :P

Annars är det lugnt här på bygget. Som vanligt. Imorrn är det handledning på andra jobbet som jag gärna skulle vilja vara med på (för dramats skull...?) men den börjar redan 11:30. Undrar om 3 timmars sömn räcker? :P Man kan ju alltid sova vidare efteråt... eller under själva mötet? Vet inte riktigt vad som blir bäst? :)

Har även bokat ett datum tillsammans med K när vi ska gå på Core-pass. Vi kom fram till att den 29:e november passade båda! ;) Långsiktig planering är bra tycker jag. ;)
Där är vi olika, K och jag. :P Men jag ska skicka en påminnelse när det börjar närma sig. :P

Ikväll har jag syndat med socker. Aj aj. Nu har jag världens socker-down. Totalt onödigt. :( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0