The never ending story...


Problematik med bussarna ikväll igen. *morr* Stod vid hållplatsen när jag hel plötsligt inser att den inte tänker komma ikväll heller, utan från en helt annan hållplats som jag inte befinner mig vid. :/ Blir så less... Går till andra hållplatsen och hinner med nästa buss ut mot Malmslätt... fan vad jag är trött på Östgötatrafiken. 

Inatt snöar det ju med, så det är väl bara att glömma bussen imorrn bitti! Då har det väl kommit så mycket snö att de inte kan åka. Samma visa vare år "-Va?! Vad är det här vita fluffiga som kommer ner från syn?"

Ska bli skönt att inte vara beroende av bussar nått mer... i framtiden någon gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0