Tjoho!


Fake UGG'sen jag köpte var skit. Inte svårt att räkna ut med tanke på att de var just - fake. :P 
Hittade en amerikansk sida som sålde de äkta för ca 650 spänn... Mycket billigare än de svenska sidorna där de ligger på dryga 2500. :P Blev en hemklickning. :)

Har även invigt iläggsulorna från BackOnTrack som jag hämtade ut idag, och jädrans så bra de var! Har nog aldrig varit såhär varm om fötterna förut. :) Finns även vantar och mössa, är lite sugen på att beställa dem åxå. :)

Som sagt, nu kan vargavintern komma precis när som helst. I år är jag förberedd!! :D


Kommentarer
Postat av: Mammi

Så skönt å gott det låter med varma kläder här å där. Såg sånna stövlar, Uggs, på Netto förra vintern, där kostade dom bara 99:-. ;P

Jag tänkte att köpa dom som innestövlar, hade varit varmt å skönt om fossingarna.



Kram å ha det så bra inatt! =)

2010-11-02 @ 01:21:46
Postat av: Litharion

Hihi... då var det nog inte äkta om de ostade 99 spänn :P

2010-11-02 @ 03:09:13
Postat av: Mammi

Nä absolut inte, men de liknade dom. :P

2010-11-02 @ 11:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0