Uj, uj!


Vilken spelning i fredags!!! :D Bättre tror jag inte jag får uppleva i mitt liv! Skulle väl möjligen kunna vara en Volbeat-spelning som skulle kunna toppa i så fall. :P
Tog lite bilder, men måste som vanligt ladda min kamera innan jag kan ladda upp dem. Det brukar ta tid...

Vaknade innan 4:00 idag, och nu sitter jag väl mest och väntar på att C ska vakna... ibland är det skitdumt att vara sambo. ;) Min mage har blivit van med frukost vid den här tiden... men det är nog inte så populärt att  örja styra med det nu och väcka honom. ;)

Jag längtar en smula (men ändå inte) tills jag får gå tillbaka till mitt gamla jobb. Jag behöver en normal dygnsrytm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0