Bröd.


Här är ett recept på bra "bröd". Jag älskar att baka bröd. Särskilt exceptionellt enkla LCHF-bröd. :) Speciellt bröd som gräddas på 3 minuter! :D



Fusk-bröd på fiberhusk:

Vispa 2 ägg hårt.
Smält 25 gram smör och häll det i äggblandningen tillsammans med 1,5 tsk bakpulver, salt, brödkryddor samt 3,5 msk fiberhusk.
Häll smeten i en liten fyrkantig form (jag tog en matlåda) och micra på full effekt i 3 minuter. 


Så galet enkelt, så jag var lite skeptisk till en början. Tills jag smakat.
OMG så gott. OMG så enkelt. :D

Vid nästa tillfälle blir det lätt en dubbel sats. :)


Kommentarer
Postat av: AnneliH

Det låter som ett bröd för mig ;) Jag undrar bara vad fiberhusk är för något och var jag kan köpa det?

Kram!

2010-11-15 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0