En helt vanlig förmiddag...


Har kommit hem från ex-jobbet för en stund sen och intagit frukost no. 2. Jag älskar frukost no. 2. Fast å andra sidan gillar jag ju att äta, över lag! :P


Vi har kommit på bästa sortens ljusterapi: Sova i solsken. ;)
Dock ska vi bara blogga lite först, Macy och jag. ;)


Fille tog sig lite frulle han med (säkert åxå frulle no. 2!) och joinade sen
i min och Macys ljusperapi. :P


Utanför fönstret håller "nisse" fortfarande på med sitt evighetsarbete. 
Måste kvala in till världens tråkigaste jobb? Men himla fint blir det! :)

Jag undrar vad den här dagen har mer att erbjuda, eftersom den nyss börjat? :P Ikväll blir det ingen Oktoberfest för K. kunde inte få in vik till sitt pass. :( Det blig gänghäng hos C's far m.fl istället. Nyktert och bra, jag kommer vara nöjd imorgon. :)
Snart kommer K på kaffe... bäst att plocka i ordning här lite, innan dess. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0