"Godmorgon"...


Oooh, vad jag har sovit gott. :) Nattens jobb gick bra, det var ovanligt lugnt som vanligt. Ger mig 17 på att det kommer vara high life imorrn bara för att det är min första natt ensam. :P
Men det kommer nog gå fin-fint. Jag är pepp!

Dock måste jag komma på nått sätt att hålla värmen... av någon anledning blir jag alltid helt genomfrusen när jag är där. Inatt slutade det med att jag hade 1 linne, en tunika, en cardigan samt en fleesejacka på mig. Frös jag ändå? Jaha, då. :P
Någon som har bra tips på att hålla sig varm? 

Nu blir det snart hemkomst för C samt en kopp kaffe här, sen bär det av till ex-jobbet...


Kommentarer
Postat av: Mammi

Det gamla vanliga....värma vetekudden i micron. ^^

2010-10-05 @ 19:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0