Höststorm.


Det pågår en mindre höststorm i min skalle. Jag är bäst på att oroa mig.

Hur ska det gå med min rygg? Hur blir det med upphandlingarna på jobbet? (Beskedet ska komma idag) Hur ska jag göra med nya jobbet? Fixar min jävla rygg alla tunga lyft? Hur ska jag göra om vi blivit uppköpta av annat företag? Hur ska jag göra om vi inte blir uppköpta av annat företag? Ska jag söka annat jobb? Ska jag gå tillbaka till ex-jobbet? Vågar jag gå tillbaka till ex-jobbet eftersom flera stycken säger att det börjat spöka där? Kommer jag hoppa från balkongen ("internskämt") om jag tvingas gå tillbaka till ex-jobbet pga. ryggen? 

Usch... bäst att sova bort den här dagen åxå. 


Kommentarer
Postat av: bohema

Du glömde oroa dig över jouravtalet :)

2010-10-21 @ 11:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0