Knäpp eftermiddag.


Var på ex-jobbet idag på handledning. Nothing new, men jag hoppas på det bästa! :)

Efter mycket om och men kom jag hem så jag kunde sov lite innan nattens jobb. Vilken sjuk dröm jag hade! (handlade om ex-jobbet förstås.. hehe) När jag sen vaknar sitter känslan av frustration och ilska fortfarande kvar i kroppen från drömmen... så jag var tvungen att ringa M och skälla på henne för att hon var så dum mot mig i drömmen. ;) Eftersom M åxå figurerade i drömmen får jag väl ringa henne och gnälla lite på henne åxå. ;)

Jag satte mig (tyvärr) framför datorn en sväng och kommer av nån anledning in på flashback-forumet och tråden där killen som hängde sig i förmiddags samtidigt som han filmade, hade skrivit. Nu har jag ont i magen. Min nyfikenhet är definitivt inte bra för mig i vissa lägen... :S

Nähä... man kanske skulle förbereda sig lite inför nattens jobb... maaat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0