Kvällsfika.


Har just intagit en väldigt god kvällsfika bestående av 3-minutersbröd med kycklingleverpastej och en kopp thé. Mums. Är verkligen galet förtjust i 3-minutersbrödet. Det har konsistens och smak som vanligt bröd, och det är just brödet som jag saknat mest efter jag började med LCHF. :)

Nu är min långledighet över (var visserligen bara ledig 2 av de 9 dagarna :P ) och imorrn vankas det nattjobb igen. Ryggen är nästan helt OK nu mer och jag hoppas den förblir så... håll tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: Mammi

Håller tummar å tår för dej!

Kram!!

2010-10-27 @ 00:48:20
Postat av: AnneliH

Vad gott och mysigt det låter! Hoppas verkligen att ryggen håller!! håller alla tummar! Kramen!

2010-10-27 @ 16:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0