Läget är lugnt...


Oj så lugnt det är på jobbet inatt. :O Här snarkas det ikapp och jag har redan gjort alla sysslor som ska göras. Ligger just nu på golvet på en yogamatta och gjort mina ryggövningar... blev sen lixom bara kvar här liggandes på mage. :P Kändes bättre för ryggen än att sitta illa i soffan ;) Känner av värken lite idag, men jag hoppas det går över. Nästa vecka väntar 5 nätters jobb och då vill jag ju inte ha ont. :(

Helgens planer blev tyvärr ändrade idag. Jag och K skulle gå och se Lars Demian på Sagateatern och jag såg grymt mycket fram emot det. Så nu har jag en smula sorg. Vi skulle ta oss en krogrunda istället bestämde vi så kvällen kommer nog bli rolig iaf. :) Men ändå... snyft. 

Nu ska jag rota fram min mozarellasallad ur kylen. Mums. Den har jag sett fram emot hela kvällen. :) Nice - Family Guy på tv'n som sällskap åxå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0