MMS-blogga?


Går tydligen inte att MMS-blogga igen. Såg ju bara konstigt ut. :(

Har ägnat hela dagen åt städ och matlagning i vanlig ordning. Jag tror att det är det som söndagar är till för. ;) Borde skaffa mig en tvättmaskin. Tvättstugan är alltid upptagen när jag vill boka den. :( Vi inhandlade förresten (ÄNTLIGEN) en diskmaskin igår. Inte en minut för tidigt!! Den kommer i nästa vecka och jag ser så enormt mycket fram emot att slippa diska för hand, vilket jag gjort de senaste året... :(

Kvällen igår tillbringades hos R. samt det vanliga folket, för att sedan bege oss ut på stan till Mörners samt Pitchers (precis som vanligt.) Träffade underbara T och jag känner verkligen hur hon fattas mig! :O Hon är verkligen en sån där människa som sprider så mycket positiv energi. Jag blir alltid så glad när jag träffar henne! <3 

Nu vankas det en vecka med sjukt mycket jobb. Börjar mitt nya på onsdag natt, men innan det ska jag hinna gå bredvid en sista gång samt jobba på ex-jobbet en hel del. Vet inte riktigt hur jag ska få till det där med sömnen, men det kanske man kan ta en annan gång? :)

På återseende!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0