Nocturnal


Jaha, ja. Då sitter jag på mitt nya jobb då. :) Var faktiskt inte så nervös alls, som jag trodde att jag skulle vara. Lyckades tillochmed sova riktigt bra i eftermiddags efter ett pass på ex-jobbet. :)

Har dock redan behövt ringa kollegan och rådfråga lite. Tur att man har back-up! :D

Fick hem mina produkter från FitLine idag med. :) I korta drag: kosttillskott på cellnivå. Testade att ta Activize'rn direkt efter jag vaknat i eftermiddag och jägarns så pigg jag blev! :D Jag har stora förhoppningar på dessa produkter. :) Var ju på näringslära-föreläsning i förra veckan och det var då jag passade på att beställa lite för att testa. :) 


Nähe... dax att vika lite tvätt kanske... eller roa mig på annat sätt såhär nattetid. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0