Okej.


Jag vet, jag har varit astråkig, gnällig och allmänt tönt de senaste dagarna. Ska försöka ändra på det. 
Det är bara det att jag har en bild av mig själv som okrossbar, och då passar inte ryggvärk, Diklofenak och sjukgymnastik in riktigt. Jag verkligen avskyr att vara trasig. Min värsta mardröm är att bli sjukskriven!!! :O

På måndag ringer jag sjukgymnasten för lite tips och trix. Eventuellt även den charmiga massören. Sen ska jag fan bli hel igen!! Basta!

Nu en helt annan sak; Har fått för mig att jag ska plugga något på distans. Vore ju lite käckt nu när jag har så mycket tid? (Uuusch, "käckt" är verkligen ett hemskt ord att använda. Därför måste jag!!) Dock har jag inte kommit fram till vad än... finns ju en del att välja på. Bra där - eftersom det är en otroligt lugn natt inatt  så har jag nått meningsfullt att göra under tiden. :D

På återseende... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0