Onsdag...


En rätt grå och trist dag idag. Har hunnit med en kort promenix med K. (Den blev kort för det var för jävla kallt!) och ett pitstop på ex-jobbet för lite mummel och krångel. Dock inte från min sida. Jag drack bara kaffe! ;) Blev även en liten fikapaus hos mig, innan det var dax för mig att laga till lunch och sen sova en stund. Det är ju jobbnatt inatt. :)

Dock insåg jag ju lite för sent att de blir svårt att sova när man bäljat i sig kaffe! :O Taptpat rutinerna nu när jag varit borta så länge. :P

Har just intagit en supergod middag bestående av Spenatsoppa med ägg och räkor. Recept hittar du [HÄR]. Nu ska jag bege mig till närmsta paketutlämning för att hämta mina skidbyxor! Nu kan vintern komma när som helst!! :D

Just det ja... jag och K beställde biljetter till Lars Demian idag! :D På lördag smäller det! HURRA! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0