Underbara höst <3




Härligt höstigt utanför fönstret. :) Har plockat fram stora lådan med scarfsar, halsdukar, sjalar, vantar, handskar, earbags och mössor. Hängt undan tråkiga sommarjackor och skor som får vänta tills nästa säsong då de eventuellt kan vara intressanta igen. :) 
Jag skulle vilja ha en sån där fluffig pälsmössa (fuskpäls då förståss) som jag har sett lite här och där. Vore varmt och trevligt när vinterkylan slår till. :)



Har fått hem min supermysiga vinterjacka för ett tag sen. Satt perfekt och är sjukt varm, samt att luvan var stor och pälsig - ett måste! ;) Jag är så nöjd över mitt köp. Nu får det gärna bli kallt och 2 meter snö precis när som. :) I år är jag beredd!! :D

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vilken snygg å härlig jacka...och jättefint med det röda som bryter av det mörka. Ja du ser rustad ut för den kommande vintern....brrrr. =)

2010-10-04 @ 09:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0