Utbildningar...


Oooh... [Denna] utbildningen skulle jag grymt gärna vilja gå!!! :O
Synd bara att den är i Mora. Känns lite långt att pendla även om det bara är ca 4 ggr/termin. 

Fanns även en hel del intressanta fortsättningskurser i TEACCH som vore kanon att gå. Dock har jag ju inte direkt någon användning av de kunskaperna nu när jag bytt jobb. :/ Men, ändå... det är sjukt intressant. 

Logoped är även nått som jag velat läsa till länge. Men den är på 4 år och jag känner mig en smula för gammal för att hoppa på en sån utbildning nu...

Nåväl... i nästa liv kanske? ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men herregud, fyra år är väl ingenting. Du ska ju jobba 30 år till efter den ev. utbildningen ifall du går den. Gör det! :D

2010-10-16 @ 16:21:13
Postat av: Mammi

För "gammal".....fnizz....nu hade du nog inte tänkt innan du skrev. Hahaaa..... =))

Det är ju nu du bör passa på, men kanhända att du har andra planer.... "Vyssan lull.......". =D

2010-10-18 @ 02:15:50
Postat av: bohema

Tänk om du inte får något nästa liv då? Vi kanske bara har ett liv påjorden?

2010-10-18 @ 11:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0