Då var det söndag igen...


Helgen har gått lika snabbt som de alltid gör. Jag tycker att vi borde införa en till helgdag. Typ... Nåndag. :) Det vore helt super att ha 3 helgdagar! :) Nått att rösta för i framtiden? :)

Idag kommer C's släkt och firar honom, eftersom han fyllde i helgen. Och jag vet vad det innebär för mig: stress, städ och ågren. Det först- och sistnämnda eftersom C själv inte är planeringens mästare och det i slutändan alltid hamnar på mig att saker och ting ska bli gjort *gnäll, gnäll* Och jag är i stort behov av en dusch åxå!!
Sen är det alltid trevligt med folk på besök, efter stressen, städer och ågrenen. :D

Imorrn är det ett pass på ****jobbet som gäller... men på onsdag ett efterlängtat pass på GLV! :D Jag längtar! Känns så skönt att längta till sitt jobb! (Lite skillnad från mitt nuvarande, kan man lugnt säga!)
På GLV sitter gemenskapen, engagemanget och trivseln i väggarna på nått sätt, det lixom känns när man går in genom dörrarna att detta är en bra arbetsplats. Personalen är helt lysande och det är så fint att se att det finns så engagerad och duktig personal som verkligen sätter brukarna i fokus! Jag ♥ mitt nya jobb!! :D
Detta var nog det bästa beslut jag tagit på länge, att tacka ja till ett nytt helt jobb hur läskigt och galet nervöst det än var. :P (Lite fånigt kan tyckas, men jag gillar inte förändringar nånstans!!)

Nähä... om man skulle ägna sig lite åt den där stressen, städet och ågrenen! :P 3 timmar till gästerna kommer, och här sitter jag äcklig, pyjamasklädd och sunkig i en ostädad lägenhet!! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0