Godkväll...


Här har det inte funnits så mycket tid till bloggning den senaste tiden, som synes. För mycket jobb och fest. ;)

Imorrn går jag alltså på mitt sista pass enligt schema på "arbetsplats 365". Började avveckla mig själv redan ikväll, genom att tömma min inbox på jobbmailen och lite sånt. Kändes lite skumt, faktiskt. Tror inte riktigt att jag fattat att jag verkligen ska byta jobb, äntligen. Har ju mer eller mindre bott på bygget i 6 års tid. Helt sjukt om man tänker efter!! :O Tror jag räknade ut för ungefär ett halvår sen att jag haft lika många jourer som det finns dagar på ett år...

Så onsdag morgon kl. 9 tar jag med mig mina sista grejer som jag haft på jobbet och avslutar mitt kapitel som ordinarie personal på 365:an. ;) Dock har jag redan nu lite inbokade vik-tider på nyss nämnda bygge redan på torsdag ;) 

Jag har min sista bredvidgång på nya jobbet den 4:e sen kör jag igång på riktigt den 6:e... Jag ser fram emot det väldigt mycket, och hoppas på att det ska gå bra. Nervositeten har inte infunnit sig än, men det hinner jag nog med när det börjar närma sig. :P

Nu är det väl dax att göra kväll här... pyjamas och ljudbok på!! :D

Förresten... måste gå mot strömmen lite och meddela att det känns helt underbart med höst. Tycker det är en riktigt trevlig årstid! Jag längtar tills det blir så pass kallt så jag kan använda mina UGG's :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0