Oj...

Det är verkligen torka i bloggvärlden, märker jag. Och bättre kommer det nog inte bli den närmsta tiden eftersom jag både ska klara av ordinarie jobb samt gå bredvid natt på nya stället... Och kollar mitt schema för denna och kommande vecka och inser att jag inte riktigt vet hur jag tänkte där? Antagligen inte alls. :P

Har iaf klickat hem ett par fotriktiga sandaler lagom till jobb-bytet. Ett par jäkla foppa-tofflor är inte det mest fortriktiga jag använt, så det är kanske dax att ge mina fötter en smula komfort. :P Tänkte till och med använda mig utav skobidraget som företaget erbjuder (om de inte plockat bort det pga besparingar?)

Annars? Sjuk och jävlig... och jag är värre än en karl när det kommer till förkylningar. Jag är näst intill döende, ju! :O Men imorrn är det jobb som gäller i alla fall... Tur för mitt jobb att jag snart blir vikarie och kan lösa alla kriser och totalt kaos! ;) Men fram tills dess är det väl bara att bita ihop och jobba på... 14 pass kvar, varav en helg. Sweet!! 

Fick förresten en kallelse idag till nån form av hälsoundersökning inför nattjobb, med bifogad blankett man skulle fylla i... mycket roliga frågor där, som kan tolkas på olika sätt. :P En fråga jag funderade på var hur många gånger i veckan jag äter nyttig mat? Jag är 100% säker på att denna läkare inte kommer hålla med om att LCHF hör till de dieter som räknas som nyttiga? Hmm... där gäller det väl att argumentera en smula. :P

Näh... nu går jag och lägger mig så jag blir frisk någon gång. Jag hoppas på att hinna med en sväng på gymmet imorgon innan jobb. Halsont och huvudbärk - FÖRSVINN!!

Kommentarer
Postat av: AnneliH

spännande med det nya jobbet...jag föreslår att du vilar bort förkylningen innan du går till gymmet...inte bra för hjärtat att gymma när man är förkyld. Kram!!

2010-09-07 @ 08:48:40
Postat av: AnneliH

Här kan du läsa lite varför man inte ska träna när man är förkyld

http://www.kostkropp.se/2005/11/18/traning-och-forkylning/

2010-09-07 @ 08:58:11
Postat av: bohema

Det som borde räknas som onyttig mat är godis, socker, snabbmatskedjor och halvfabrikat. Din diet borde vara ganska bra. Lite högt fettinnehåll kanske men det var ju inte fettet de frågade efter:)

2010-09-09 @ 12:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0